Kontrola pristupa

Zašto se odlučiti za kontrolu pristupa?

Sistemi kontrole pristupa olakšavaju ulazak i/ili izlazak iz štićenog prostora, tako što smanjuju gužve, broj potrebnih službenika fizičkog obezbeđenja, rizik od izgubljenih i/ili umnoženih ključeva i prolaska neovlašćenih lica, mogućnost pristupa osetiljivim podacima, proizvodima i drugim zalihama, a istovremeno i uloženih resursia u bezbednost.

Sistemi kontrole pristupa deluju preventivno na vršenje krivičnih dela jer daju na znanje potencijalnom izvršiocu da se kretanje u prostoru osmatra i evidentira. Integrisani sa drugim mehaničkim i elektronskim sistemima tehničke zaštite, sistemi kontrole pristupa značajno doprinose vašoj bezbednosti.

Sistemi kontrole pristupa mogu pospešiti i druge poslovne aktivnosti vaše kompanije, kao što je lako i kvalitetno vođenje evidencije o radnom vremenu zaposlenih i/ili upravljanjate parking prostorom.

Poboljšanje sigurnosti – Kontrola pristupa pomaže u zaštiti od neovlašćenog pristupa i smanjenju rizika od krađe, vandalizma, špijunaže i drugih zločina. To povećava osećaj sigurnosti kod korisnika i smanjuje troškove zbog štete koju može da izazove neovlašćen pristup.

Povećanje efikasnosti – Kontrola pristupa može da pomogne u smanjenju vremena koje korisnici provode na ulazu, što povećava produktivnost i efikasnost. Na primer, kada se koriste sistemi brzog skeniranja otiska prsta ili kartica, korisnici mogu brzo da prođu kroz proveru i uđu u prostoriju bez gubitka vremena.

Praćenje aktivnosti – Kontrola pristupa omogućava praćenje aktivnosti korisnika i upravljanje pristupom na osnovu vremenskih ograničenja, što pomaže u upravljanju resursima i smanjenju rizika. Na primer, ako je potrebno ograničiti pristup određenom delu zgrade samo na određeno vreme, sistem kontrole pristupa omogućava lako postavljanje vremenskih ograničenja.

Kome su namenjeni sistemi kontrole pristupa?

Potreba za autentifikacijom i identifikacijom lica je odlika savremenih organizacija koje:
⦁ dele svoj poslovni, proizvodni i/ili skladišni prostor sa drugim organizacijama (npr. poslovne zgrade);
⦁ poseduju poslovne podatke i podatke o ličnosti, patente, hartije i druge objekte od vrednosti;
⦁ žele da jednostavno i bez angažovanja dodatnog ljudstva, ponekad i u otežanim uslovima, kontrolišu pristup širokom perimetru objekta;
⦁ žele da jednostavno i bez angažovanja dodatnog ljudstva, kontrolišu veliki broj ulaznih tačaka, različite frekventnosti prolaska;
⦁ u svojoj nadležnosti imaju objekte od posebnog značaja za odbranu, objekte kritične infrastrukture i/ili obavezno obezbeđene objekte i prostorije u okviru objekta;
⦁ žele da na svojim objektima jednostavno i sigurno obezbede imovinu i poslovanje od neovlašćenog dolaska u posed, otuđenja i/ili uništenja definisanjem različitih nivoa pristupa (u zavisnosti od npr. opisa posla i dr).

Pronaćićemo najbolju soluciju za Vas.

Budite slobodni i kontaktirajte nas. Nije bitno da li Vam treba savet, preporuka ili nešto treće mi ćemo se potruditi da na pitanja odgovorimo konkretno i brzo.